Plotki

Lubicie plotki i ploteczki? Jeśli tak, to ten blog jest wprost stworzony dla was! Cieszę się, że go odwiedziliście.

wtorek, 3 maja 2011

Wywiad ze wszystkimi, czyli...

...ja wam podaje pytania, wy odpowiadacie!

1. Ile posiadasz blogów?
2. Jeśli zero, to ile widziałaś blogów?
3. Jaki blog lubisz najbardziej (oprócz swojego) - jeśli nie masz bloga to polecenie w nawiasie cię nieobowiązuje
4. Czemu lubisz ten blog?
5. Co o nim myślisz (sądzisz)?

Sądzę, że ktoś odpowie na te pytania, dzięki za wsparcie!

5 komentarzy:

  1. Ok, więc ja pierwsza...
    1. 0

    2. Twoje(4)+Kai(2)+2+przypadkowe(ze 3)=11 (to tak ostatnio)

    3. Będę szczera i napiszę: "Związane myśli ze słowami, czyli... moje relacje z życia", Kaja sorry, ale Kora pisze takie komentarze, że trzeba je czytać i czytać i odpisywać...:)

    4. A na to pytanie to już odpowiedziałam wyżej (przez przypadek; bo chyba chodziło o ten, który lubię, nie?)

    5. Na to poniekąd też odpowiedziałam; jest ładny itd. no i oczywiście Twoje wielkie zdania, wywody etc.

    Ja myślę, że tego bloga to chyba nikt nie czyta, także nie wiem czy jest poco marnować czas pisząc go, pisz na tamtym!
    Ale tak ogólnie to też jest bardzo ładny...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te 3 ostatnie punkty dotyczyło twojego ulubionego, a nie tego, więc odpowiedz na nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to przecież napisałam o moim (czyli twoim) ulubionym...

    A to ostatnie zdanie (bez nr) dotyczyło tego bloga.

    A tak poza tym to ja napisałam "zero" a zrobiło się o...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go nie czytam, lepiej pisz na tamtym.

    OdpowiedzUsuń
  5. No wow! Wiem! Koniec gadki, to my blog i mogę sobie piać gdzie chce i kiedy chce!

    OdpowiedzUsuń